Some like it odd

of, Elizabeth Sioux se blog

Wednesday, 08 June 2011

Ponies en my nonsexrelationship

Ponies is een van my vele obsessies. Ek probeer dit in toom hou dat dit nie soos my Hello Kitty versameling handuit ruk nie. Toe gaan kry ek 'n massiewe perd tattoo, so dit is veilig om te se dat ek misluk as dit by die wegbly van ponies kom. Kyk net hierdie ring:
http://tentaclesandteacups.tumblr.com/post/6028198818
Ek wil dit hê! En as jy van vreemde goed oor die algemeen hou, kyk sommer na die archive van hierdie girl van Adelaide se tumblr. Dit is 'n reis in die wacky en random. Ek is versot op haar tumblr! Unicorns tel ook as 'n pony, maar ek verkies my ponies sonder vlerke. (Dit is waarvoor voëls daar is, veral duiwe. Ek hou van duiwe, maar duiwe hou nie van my nie. Ek het al ophou tel hoeveel duiwe weggevlieg het. Ek wil so graag ene as 'n troedeldier hê!) My vriende dink seker ek is mal, want ek moes net vir almal vertel het van die outydse My Little Pony kussingsloop wat ek gekry het, en boonop in 'n goeie toestand! (Nou kan ek nog aangaan oor hoe hulle nie meer kussingslope met valle maak waarin jy twee kussings kan sit nie, hoe die kleure by my lakens pas, en dan dink, hel, ek is seker maar meestal 'n goeie vriend as hulle niks sê oor hierdie kussingsloop relaas nie!)

Een persoon wat altyd uithou met my mallighede is Renier. Ek het nou die dag besef dat ons soos 'n couple lyk op Facebook. Hy feature nou al tot in my profile pic. Ons skryf elke dag op mekaar se walls, hy dedicate statusses aan my. Aaah, the bliss!! Nou die aand toe ons by een van ons vriendinne se verjaardagpartytjie was, het haar ander vriendin gevra of ek en Renier uitgaan. Dit was onverwags. Toe gaan kyk ek na die evidence en dit is, wel, seker maar confusing. Ons huil saam, ons lag saam, ons skinder en bitch saam. Dit is coupledom sonder die drama, die wie-gaan-eerste-ek-is-lief-vir-jou-sê, al daardie dinge, want dit is natuurlik. Flieks beeld verhoudings tussen couples uit as die mekka van vriendskap en vervulling, asof jy werklik gelukkig sal wees as jy daardie een persoon kan kry wat jou so goed verstaan dat woorde nie nodig is nie en julle liefde alles sal oorkom. Dit werk rêrig nie so nie. Verhoudings is werk! Baie werk. Mens raak kwaad en voel afgeskeep. Wil die persoon vermoor die een dag en die volgende dag mis jy hulle so baie jy kan iets oorkom. Of dalk is dit net ek wat so is, maar hierdie nonsexrelationship is die meeste ondersteuning en onvoorwaardelike liefde wat ek nog ooit van iemand (behalwe nou my ouers) gehad het. So, ek dink ons moet ophou soveel fokus plaas op romantiese, seksuele verhoudings, want ek kan mense net so naar maak op facebook met 'n nonsexrelationship! HA! Nie dat ek wil nie, ek is net op 'n power trip :P

No comments:

Post a Comment