Some like it odd

of, Elizabeth Sioux se blog

Thursday, 23 June 2011

Ek voel soos Doctor Frankenfurter

Want ek dra vandag (nee vanaand, ek gaan nie meer maak asof ek wakker is in die dag nie) baie make up en ek het 'n Rocky gemaak. Behalwe dat Rocky 'n kat is en wat ek gemaak het is 'n clone van haar vir my vriendin (Rocky se ma) se kat-themed cardigan.

Eerste, die make up. Gewoonlik weet ek waar ek die inspirasie vir iets gekry het. Nie in die geval nie. Dalk 'n reenboog? Cupcakes? Ponies? Alternative models? All of the above? In elk geval, dit het begin met hierdie hotpink kleur op (nee, meer soos om) my oe en toe groen hartjies op dit.

Obviously is die gepose want ek het sommer 'n bril aan terwyl ek "make up opsit". Ek wou net my pink make up brush in 'n foto kry. Die hartjies lyk nie mooi groen op 'n foto nie. Die pers eyebrows lyk darem pers :)













En hier probeer ek die signature Rocky horror lippe afpull (met die editing, in elk geval. Ek het Rocky Horror Picture Show-rooi op my lippe gesit toe lyk dit nie reg by die pink eyeshadow nie.) Ek maak asof ek gedink het aan die movie toe ek die make up gedoen het, maar ek het nie. My brein was in candy land.




Dit is nou die end result. Check die pose. Ek kan nie pose nie.











Om daardie wanna-be hot pose uit te balanseer, hier is 'n kwaai pose.











So, toe ek moeg is vir "pose" het ek vir Rocky gemaak. 'n Evil kat se clone uit vilt.


Die idee is dat dit moet lyk asof jy dit in 10 minute gemaak het; dit moet so shabby afgewerk lyk. Hier is Rocky en nog 'n kat, 'n seekat. Kyk die roomys. Dit maak my nie honger nie.

Maar dit is cute. Hy't selfs so punt bo wat na die kant toe gaan wat mens nie in die foto kan sien nie. Dit klink nou asof ek my eie beul blaas (die klomp foto's van my gesig help ook nie). Ek het step-by-step instruksies vir hoe om jou eie Rocky te maak wat volg:


Oh! Rocky!


Eerste moet jy die volgende kry:

Die vilt, garing, 'n sker, 'n naald, iets om jou vorm mee te teken soos wit eye liner, spelde, geduld en dan watookal jy aan die agterkant van jou creation gaan werk om dit in 'n knippie of borsspelt of real boy te verander.



Teken dan die vorm en knip twee van dit uit.








Dis 'n goeie idee om dit met spelde aan mekaar vas te steek terwyl jy knip. Maak dit los van mekaar en draai dit om dat die wit merke aan die binnekant is en kies watse kant die beste lyk. Dit is nou jou voorkant waarop jy die detail gaan werk.



Om die garing so dik te kry vou ek dit so twee keer dubbeld voor ek dit deur die naald sit sodat jy eintlik 8 garings het in plaas van twee.





Toe maak ek pupils van hierdie fluffy bolletjie (soos op die roomys) wat ek in twee geknip het. Dit het uitmekaar uit geval en ek moes dit so bewimpel dat dit weer twee bolletjies is en toe werk ek dit vas sodat Rocky na die regter kant toe loer, die kant waarvan haar enemies altyd approach.



Ek het vir haar 'n neus gemaak van rooi garing wat ek net so in 'n driehoek gewerk het en die pink vir die ore is klein stukkies vilt. Ek het by die oor begin en so met die omgaan die pink vasgewerk tot my garing opgeraak het. Dan moet jy jou clone stop met klein repies vilt. Ek het die Rocky prototypes wat nie suksesvol was nie in stukkies geknip en dit gebruik. Scientists make mistakes too.



Rocky se brains is swart en bestaan uit ander kitties.








Druk dit lekker in die ore en enige klein spasies in. Ek gebruik die agterkant van 'n naald. Die kitty stopsel is mos in repies so dit behoort te werk.

NEXT!




Las die garing en gaan aan met die steke tot jy (hopelik nie eers oor sewe dae soos Frankenfurter se Rocky nie) klaar is.

Tada!




No comments:

Post a Comment